pühapäev, 8. mai 2011

516-519


9/7/2009 ETV reźiiruum, Tallinn, Eesti





Pildistas: Kerly

Mingi imelik kohtumine Siilikesega, mis teemal või mis puhul, ei meenu.
Aga ETV äge.





2 kommentaari:

Mammu ütles ...

Kuule, pooltel piltidel ma siin alles sätin ja ülejäänutel ka tuus eriti ei õnnestu, oleks ikka pidanud edasi proovima, äkki oleks miskit paremat saanud. Mul on veits piinlik. :S

Aga mu meelest oli kohtumise teema ja puhk see, et tulid Tallinna Tantsupeole, ma elasin siis Kadriorus ja majutasin Sind. (Aia alt Tantsupeole ronimine + Anu ja taldriku juhtum peaks aitama meenutada.) Igatahes mul oli vaja vahepeal tööl ka käia ja siis tulid muga sinna hängima ja lobisema.

Tuhni veel oma varudes, üritan sama teha! ;)

Tervitused Sulle sinna kaugele! :)

Kerly ütles ...

No kas ma suudan midagi lisada?
Taldriku teema on ähmaselt meeles....