pühapäev, 6. veebruar 2011

456-457


17/5/2009 korter, Edinburgh, Śotimaa


Pildistas: Kerly


Kuna esimesel fotol rikub Kadri tõepärasuse, aga samas teistel õnnestus hästi, siis esitan kaks fotot, n-ö untsus ja õnnestunud.
Mul on nende trussikute kohta küsimus ka, et Kadri ja Kati, kuidas teie omad vastu on pidanud? Minu omad hakkasid vist aasta möödudes õmblusest hargnema, et see ülemine kummiosa muudkui väheneb, nagu kui kampsunil hakkab silm jooksma, et tuleb ja tuleb ja tuleb. Muidu polnud viga. See on minu ainuke kehv Gap'i ost, kõik muud on asja ette läinud :P


2 kommentaari:

Kati ütles ...

Neiud... Koshmaar, minu trussikud ei pidanud maadevahetust vastu. Sellega seoses - saatke oma suuruse-eelistus ja ma panen kängurutrussarid posti?

Kerly ütles ...

Sa käisid need ribadeks siis? :D
Minu drussikud ka ribanevad, aga saab veel kanda.
Mina tahaks S või M, olenevalt, kui väike see S on.