pühapäev, 16. jaanuar 2011

449-450

1991 detsember

Pildistas: Tundmatu

Selle aasta esimene üllatus tuleb Tiiult, kes on saatnud oma lapsepõlve foto suhteliselt tuusadest lastest. Tiiu ise küll kahjuks naerab, aga kui ma ei eksi, siis Ago paneb naelapea pihta. Ei julge ettegi kujutada, milline Ago tuus nüüd välja näeb :D



xxxxx



14/5/2009 pargis, Edinburgh, Śotimaa

Pildistas: Kerly

Edinburghi seeria jätkub, edasi juba Kati kohalolekuga, kes meid põnevatesse kohtadesse vedas ja linna tutvustas :)
Tervitused Austraaliasse!





5 kommentaari:

kadri ütles ...

Kerly kukub kohe üle seljatoe või paindub üliinimlikult hästi.

Tuusmaster ütles ...

See teine variant.
Matrix!

Kati ütles ...

Mulle tundub, et Katsil on yberylbe positsioon sisse v6etud... Respect. Kas te teate, et ma olen Edinburgh'i hakanud natuke taga igatsema? OH seda imelikku elu..

Kerly ütles ...

:DD

Ma ütleks, et oh seda imelikku ellu küll!

Teku ütles ...

värvid, poosid, pink - kõik supper!