pühapäev, 10. jaanuar 2010

356-357

30/10/2009 Kensington and Chelsea Register Office, London, Inglismaa

Pildistas: Stefano

No tervitus!

Lopuks saan selle kauaoodatud pildi saadetud. Laks vahepeal kaduma ja pidime seda natuke taga ajama, sest pildi omanik ise hetkel Austraalias. Aga siin ta on.
Pilt isde tuli kuidagi iseenesest, natukene peale tseremooniat lollitades utles keegi, et Lets make it coooool! Ja siis mul kohe, et Jaa ja siis saadame Ilvesele. Hehe.

Koht: Kensington and Chelsea Register Office, London
Pildistamise hetk: moni minut peale minu ja Davide pulmatseremooniat
Kaamera ja pildi omanik: Stefano (ise ka pildil paremal)

Vot nii :)
Loodan, et pilt sobib.

Kallid ja koike paremat!

karin*



xxxxx




8/8/2008 pulmad, Valgamaa, Eesti

Pildistas: Kerly

Ka pulmad, aga Eestis ja pea kaks aastat tagasi. Tantsutüdrukud śampuses ja esinejaks In Boil.





*Karin, suurepärane! Selle foto teevad mehed. Viis pluss. Tiiu see eest peaks harjutama, aga tal on on see võimalus, siis kui minuga rohkem hängib.



2 kommentaari:

Tiiu ütles ...

Seda pilti ma pole näinudki ja ma pole siin üldse tuus. Küllap ma ei saanud siis aru, et tuusa tuleb teha. Peaksin mõned tuusa-tunnid võtma küll!

Kerly ütles ...

Nii et oled ikkagi läbi käinud, aga nagu ütlesin, harjutamine teeb meistriks :D Varsti tuleb loomulikult. Jõudu!