pühapäev, 1. märts 2009

271-273

1/3/2009 Supilinn, Tartu, Eesti

Pildistas: Anessa


Anessa ja Marju.


xxxxx



7/6/2008 Kultuurikatel, Tallinn, Eesti

Pildistas: Kerly


Avastasin alles nüüd, et Katsil on Los Angeles'i pusa!!! Mina tegin tol päeval endale Gucci t-särgi. TASUTA!!! Küll veel tuleb pilte ka tollega.



Anessa on igatahes väga ägeda foto teinud. Su sõbranna on teemat tabanud.



2 kommentaari:

kadri ütles ...

LA pusa on mul sellepärast kuna see on linnaplaneerimise seisukohalt üks mõjukamaid ning huvitavamaid näiteid. Ed Sojast oled ehk isegi kuulnud.
Aga vabandage, mis ootamatut street style'i olen ma too päev viljelenud. Kes mind sellisena kodust välja lasi? Respekt, et julgesid minuga hängida.

Kerly ütles ...

Oi-oi, Sa oled nii sügavamõtteliselt valinud endale pusa. Kena. Edward Sojast olen kuulnud küll.
Ütleme nii, et kena stiil oli tõesti, äkki seetõttu, et Sa tulid rattaga Viimsist, et nii oli mugavam vändata :)