pühapäev, 25. jaanuar 2009

248-255


30/7/2008 Stockholmi sadam, Rootsi


Pildistas: rekkajuht

Õhtast!
Nagu Sa juba tead, olen Sulle tuusapiltide saatmisega molutanud ja ega ma nüüdki ise väga ei valinud, saadan Sulle posu pilte, millest siis saad oma maitse järgi paremad välja valida ja teiste üle niisama muiata. Igatahes on kõik need pildid tehtud Stockholmi sadamas, lihtsalt natuke ühel või teisel pool. Enne nende piltide tegemist olin hääletades Läänemerele tiiru peale teinud ja tahtsin Rootsi kaudu Eestisse tagasi tulla, aga jäin laevast maha. Leidsin siis sadamast toreda eestlasest rekkajuhi Andruse, kes pakkus suppi, seltskonda ja lubas oma rekka ülemisel naril magada. Pärast rekkajuhiga linna peal kolamist ja lobisemist tuli mul meelde tuusa teha ja panin tema pildistama. Pimedad pildid on tehtud 30. juuli viimasel ja 31. juuli esimesel tunnil ja valged pildid 31. juuli päeval, kui mõtlesin, et öised tuusad ei tulnud ikka nii hästi välja, et peaks veel proovima. :) Pärast seda tulin laeva peale ja jõudsin lõpuks Tallinna ka. Nii lõppes minu 2008. aasta hääletusereis ja algas minu august.

Mammu/Siilike


xxxxx



1/1/2009 kusagil Eestimaal

Pildistas: Kadri


Tere,

Eneseväljendus-tuus kui tuli peale 1. jaanuari hommikul, peale seda kui Madonna oli lõpetanud laulu "Express yourself" laulmise...
Enne seda sai ka tuusalt tantsitud.

Teie,
Poggibonsi :)


xxxxx




5/6/2008 kusagil Ameerikas

Pildistas: Janar



xxxxx



6/6/2008 Viru keskuse katus, Tallin, Eesti




Pildistas: Kerly

Selle seeria tuusad jätkuvad, ning lähevad paremaks. Järgmise nädalani!



xxxxx



Aitäh!
Väga positiivne!
Teie panus on teretulnud!






Kommentaare ei ole: