pühapäev, 28. detsember 2008

217-220

27/12/2008 Kvissental, Tartu, Eesti

Pildistas: Sigrid

Kõigepealt tegid nemad ühe tuusa konna ja siis tegime meie ühe tuusa.

Sigrid*


xxxxx



3/6/2008 kusagil Ameerikas

Pildistas: Janar



xxxxx



26/5/2008 Raekoja plats, Tartu, Eesti

Pildistas: Kerly

Esimesel pildil võetakse hoogu.
Aga muidu väga erilised fotod, sest palju erinevaid inimesi sai kokku - töökaaslasi, sõpru, endiseid sõpru, õpilasi, uusi tutvusi jne. Super!




xxxxx



*Kes tegid konna? Teie väikesed orjad? :) Mõlemad hästi tehtud ja hea valgus ka.



Üleüldse selle aasta viimase postituse pühendan Sigridile. Sellel blogil on mõte, kui vähemalt üks inimene peale minu selle mõttest aru saab. Sigrid on hästi saanud ja elab seda aktiivselt välja. See tähendab minu jaoks väga palju. Aitäh. Palju tuusa uueks aastaks Sulle...hahahaa, te veel tutvute mu kalendriga uue aasta eri postituse kaudu :)





Uus aasta, uus tuus?
Jah? Kätemerd, palun.




4 kommentaari:

Lif ütles ...

See konn on uskumatu! :D

Sigrid ütles ...

konna ei teinud orjad:) konna autoriks on tiim R&R ehk Rain ja Roland. Rain pildile ei tulnud, oli teine juba tuppa läinud.

Sigrid ütles ...

ja valguse kohapealt: valge bilansi võtsin lumelt...aitäh üksiki kord kui ma fotoringis käisin sellel poolaastal:P

Kerly ütles ...

Sigrid ja ma ütlen selle peale ju: "Jumal tänatud!". Kaks head asja siis ju sel aastal juhtunud - oskad tuusa teha ja AWB'd kasutada :)