pühapäev, 19. oktoober 2008

193-195

26/9/2008 Aura veekeskus, Tartu, Eesti

Pildistas: Maarja


Tšauka!
Eelmisel nädalal saadetud piltidele lisaks saadan nüüd veel kolm Auras tehtud tuusa. Need on siis kõik TUUSApildid, mis mul Aurast olemas on, eks siis vali ja praagi ise. Ma arvan, et need praegu saadetud pildid tegin kõik mina, need, kus me Sinuga kahekesi tuusame, tegi vist see väike poiss, kelle nimi mul meelde ei tule. :) Kirjelduse võid ise kirjutada, aga kui tahad minu oma, siis palun: Kerly kutsus oma sõpru-tuttavaid Tartusse Kaitsemüsteeriumile tööle, mõned meist läksid ja mõned jõudsid ka Aurasse peole. Teadlaste öö puhul sai valitud rahvas Auras süüa, juua, seltskondlik olla, vees möllata, saunas käia, ilutulestikku vaadata ja fotoka ees poseerida. Kuigi mu sõbra fotokas (või selle mälukaart), mida kasutasin, otsustas mingi hetk varem tehtud pilte enam mitte näidata, siis need tuusapildid, mis alles jäid, on kõik siin.
Ole tubli!
Mammu



xxxxx




12/5/2008 LOTE ja TÜMRI vaheline parkla, Tartu, Eesti

Pildistas: Sigrid

Seda ma ei tea kas Teele bemmil uued kummid on, aga tuus oli see küll. Peale viimast eksamit kevadel LOTE ja TÜMRI vahelises parklas.
12.05.2008

Sigrid



xxxxx



2/5/2008 Visa halli ees, Tartu, Eesti


Pildistas: Kerly

Peale tööd. Kõik töölised.




Kommentaare ei ole: