pühapäev, 10. august 2008

161-164

2/8/2008 Taagepera loss, Eesti


Pildistas: Jaanika*

Pildistas: Jaanika


Eino, neid tuusasid on mul terve kuu varu :)

Sa peaksid tekitama tuusa maksimumi. Ma jätan kaks pulmatuusa järgmiseks korraks praegu.



xxxxx



8/3/2008 Vabaduse puiestee, Tartu

Pildistas: Kerly

iPod'i ja Actimeliga naistepäeva pärastlõuna lumes.


*Ma ei tea, milles asi on, kas riietes, aga see on üldse üks paremaid stiilipuhtamaid tuusasid. Müts maha!

xxxxx



Tuus tuleb ikka nende juurde, kelle südameuksed on talle lahti



3 kommentaari:

espartano.com ütles ...

Hola amigas, un saludo desde Peru, quisiera saber mas de ustedes, creo que tiene personalidad eso se nota en sus fotos, Hasta pronto.

Hello friends a greeting from Peru, wanted to know mas of you, that have personality great, she is obvious in your photos. Up to soon.

Salut des amies un salut depuis le Pérou, voudrait savoir plus de vous, qu'ils ont une personnalité beaucoup, il se voit sur ses photos. Jusqu'àtôt.

Hallo wollten Freunde ein Gruß von Peru, mas von Ihnen wissen(kennen), die Persönlichkeit groß, es in seinem Fotos offensichtlich. Bis bald

Anonüümne ütles ...

Näe, isegi mingi kolmkeelne on kohale tormanud selle tuusa peale. On ikka tase küll, ma ju ütlesin. Kaunid naised ka.

merineitsid.

Kerly ütles ...

Ma sain isegi neli keelt kokku :D

ON tõesti tase!

:$

Merineitsid :D (nende tuus tuleb ka, kannatust.)