pühapäev, 11. mai 2008

110-113

3/5/2008 Poksi küla, Luunja vald, Eesti

Pildistas: Maria


xxxxx



19/4/2008 Helsingi, Soome

Pildistas: Anette

Margot ütles mv pildi kohta, et kui siin maailmas üldse miski normaalne on, siis see pilt.*



xxxxx



19/4/2008 Tartu, Eesti

Pildistas: Anette



xxxxx



14/11/2007 Kohvik Narva, Tallinn, Eesti

Pildistas: Kerly

Esimene visiit legendaarsesse kohvikusse "Narva". Mina olen suhteliselt sõnatu. Kirjanikupreilil tuli ka tuus päris hästi välja, aga minu arust on selle foto kõige suurem tegija mu vasak saabas - hämmastav milline vorm ja jõud.



xxxxx



*Minu arust on tänase päeva võitja Marit - absoluutselt tubli tüdruk, absoluutselt hea tuusaga!




Me lähme tuusa lõikama, kes tahab ühte heita?

1 kommentaar:

Anette ütles ...

Heh, see purskkaevuga tuus on täitsa Tartus tehtud. Käisime verd andmas ja no ilma tuusata ikka seda aktsiooni ei lõpeta