pühapäev, 10. veebruar 2008

59

14/10/2007 2:37 Club Illusion, Tartu, Eesti

Pildistas:Kerly

Mingi juhuse läbi sai mõlemad naised otse töölt Illukasse meelitatud ja isegi tuusama pandud. ...ja lõvi lõi trummi. Igatahes tervitused teile!



Kes viimasena tuusab,
tuusab paremini!



2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Kerly, paned Sa tähele, et ma olen sellele pildile nüüd küll rahvusvärvides sattunud?!
Cool!

Ja muide, üliäge oli, kui Sa täna hommikul kurvi peal auto ukse lahti lõid ja "Tsau, Kadri!" hüüdsid! Vahva algus päevale ;) Aitäh.

Kerly ütles ...

Nüüd panin, aga enne vist mitte seetõttu, et mul on tihti sellistes toonides riided endal seljas :)

Nii tore, et Sa aru said, et see mina olin ja et see Sulle meeldis :)
Ma sain selle pärast muidu noomida, et ma ukse niimoodi lahti lõin :P aga Sinu emotsioonide kõrval on too käkitegu ;)

Kõike kaunist Sulle :)