pühapäev, 6. jaanuar 2008

38-39

R. ütles kunagi nii, (mitte mulle) millega oleks kena ehk seda aastat alustada:


yo kuule su perepilt on mu totaalne lemmik, väga tuus

ja tore oli leida lõpus tõnis mägi plaadümbrist kui põhjendust kogu sellele algatusele,
asjale tuli jumet juurde.
ma muidu ikka ei saand hästi pihta, et mis ässa-värk :S :D

eeskujud peavad olema noortel, just!



xxxxx


31/12/2007 Tallinn, Eesti


Pildistas: Lisette


No ma saadan kaa siis ühe tuusmasteri pildi :)
Ma nüüd ei tea kui tuus see on aga noh...midagi sinnapoole natukene vist :)
Pilt tehtud 31.detsembril, 2007 aastal, mõned minutid enne uut aastat :)
Pildistajaks Lisette :)


Pildi saatis, Diana :)


xxxxx



4/9/2007 Toomemägi, Tartu, Eesti


Pildistas: Kerly

Saime uued mütsid ja tuus tuli veel paremini välja.


xxxxx


Saada oma tuus foto tuusmaster[at]gmail.com



Kommentaare ei ole: