pühapäev, 2. detsember 2007

24-25


2/3/2006 Nizza, Prantsuse Riviera isehakanud pealinn


Pildistas: Grete


ma ei tea, kas koerad loevad.
aga minuarust on see kõige tuusem tuusaja keda mina üldse kunagi näinud olen.

2006 ja märts ja kuupäeva number on kaks.

kes: tiger
kus: nizza
miks: seks

grete tegi pilti.

jeje
...
grete


xxxxxx



10/8/2007 Rüütli tänava kangialune, Tartu, Eesti

Pildistas: Kerly


Palaval augustipäeval, huugava pea ja päikeseprillidega tuleb tuus lahedas kangialuses hästi välja.


xxxxxx


Koerad on muidugi täiesti uus tase.


Muidu kisub igavaks.
Palun saatke pilte.
See pole ühe inimese areen.



xxxxxx


Tere tulemast!


Tuusasid fotosid üles võtma inspireeris mind see väga äge singliümbris aastast 1982. Peaosas Tõnis Mägi ja "Music Seif". Väga tuus, ma ütlen tuusmasterid. (Vaata lehe päist)

Esimese pildi tegin Agnesega 26. juunil Tartus 2007. aastal. Nüüd olen neid pilte omajagu teinud, erinevate inimestega, erinevates riikides, erinevates kohtades ning alati on olnud lõbus. Tekkis idee teada saada, kuidas erinevad inimesed "tuusalt", ülbelt või kõrgilt, kuidas soovite, pildile jäävad. Te ei usu milliseid suurepäraseid tulemusi on võimalik saada ja seda tihti inimestelt kelledelt nii suurepärast näitlejameisterlikkust ei oska oodatagi :)



Saada oma pilt tuusmaster@gmail.com, lisa juurde kuupäev ning inimeste nimed, ning anna teada, kus ja millal on pilt tehtud. Riputame üles ja kogume kokku kena galerii.


Lõpetuseks - palun ärge olge ülbed, sest seda on maailmas juba niigi palju. Kujutage hetkeks ette, et olete tuus, tehke pilt ja lõbutsege!

Kommentaare ei ole: